Про внесення змін до рішення № 10 від 12.11.2020 р. «Про утворення та затвердження структури виконавчих органів Андрівської сільської ради»
проєкт
УКРАЇНА
АНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БЕРДЯНСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сьома сесія восьмого скликання
чергова
РІШЕННЯ
31 серпня 2021 року с. Андрівка №
Про внесення змін до рішення № 10 від 12.11.2020 р.
«Про утворення та затвердження структури виконавчих
органів Андрівської сільської ради»
Відповідно до підпункту 5 пункту 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання постанови КМУ від 28.07.2021 р. № 783 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268», враховуючи рекомендації постійної комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій, житлово-комунального господарства та комунальної власності, Андрівська сільської рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до структури виконавчих органів Андрівської сільської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, затверджене рішенням № 10 від 12.11.2020 р. «Про утворення та затвердження структури виконавчих органів Андрівської сільської ради» та викласти в новій редакції згідно з додатком(додається).
2. Головному бухгалтеру Корнєвій Л.С.. внести зміни в штатний розпис апарату Андрівської сільської ради та її виконавчого комітету, розрахувати видатки на утримання апарату Андрівської сільської ради та внести відповідні зміни в бюджет Андрівської сільської ради на 2021 рік.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Андрівського сільського голову.
Голова Анатолій ЗАМЕТА
Додаток
до рішення сесії
Андрівської сільської ради
від 31.08.2021 року №
Структура виконавчих органів, загальна чисельність
апарату Андрівської сільської ради та її виконавчих органів
Назва структурного підрозділу та посади |
Кількість штатних одиниць |
|||
1 |
2 |
3 |
||
сільської ради та її виконавчих органів |
||||
Керівництво ради (4 одиниці) |
||||
1 |
Голова |
1 |
||
2 |
Секретар ради |
1 |
||
3 |
Заступник голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
1 |
||
4 |
Староста |
1 |
||
1.1. Відділ з питань організаційної роботи, звернень громадян , кадрової роботи та соціального захисту населення(10,5 одиниць) |
||||
5 |
Головний спеціаліст |
1 |
||
6 |
Спеціаліст-юрисконсульт |
1 |
||
7 |
Спеціаліст |
4 |
||
8 |
Інспектор з соціальної допомоги |
1 |
||
9 |
Діловод |
1 |
||
10 |
Завідуюча ВОБ |
1 |
||
11 |
Інструктор-методист тренажерного комплексу(залу) |
0.5 |
||
12 |
інспектор з охорони праці |
1 |
||
1.2. Відділ житлово-комунального господарства, надзвичайних ситуацій та цивільного захисту (2 одиниця) |
||||
13 |
Начальник відділу |
1 |
||
14 |
Інспектор з енергетичного нагляду |
1 |
||
1.3. Відділ бухгалтерського обліку та звітності(3 одиниці) |
||||
15 |
Начальник відділу - головний бухгалтер |
1 |
||
16 |
Заступник головного бухгалтера |
1 |
||
17 |
спеціаліст |
1 |
||
1.4. Відділ земельних відносин, благоустрою, охорони навколишнього середовища, комунальної власності, архітектури та містобудівної діяльності(3 одиниці) |
||||
18 |
Начальник відділу |
1 |
||
19 |
Спеціаліст ( землевпорядник) |
2 |
||
1.5. Відділ освіти , культури, туризму, молоді та спорту, охорони здоров’я (3 одиниці) |
||||
20 |
Начальник відділу |
1 |
||
21 |
Спеціаліст |
1 |
||
22 |
Інспектор-методист |
1 |
||
ЗІ СТАТУСОМ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ |
||||
|
||||
23 |
Начальник відділу |
1 |
||
24 |
Головний спеціаліст |
2 |
||
|
||||
25 |
Начальник служби |
1 |
||
3. Робітники, зайняті обслуговуванням(3,5 одиниці) |
||||
26 |
Водій автотранспортних засобів |
1.5 |
||
27 |
Прибиральник службових приміщень |
1.5 |
||
28 |
Опалювач |
0.5 |
||
|
ВСЬОГО |
33 |
||
Секретар сільської ради Світлана КАСІМОВА